Wednesday, January 2, 2013

mAmA tO be Soon!!

mama n papa while pregnancy period =P
Salam semua..diam xdiam, 7 bulan dah saya pregnant..lama betul tak updated blog..huhuuh..busy.now dah tukar tempat kerja baru..ingatkan dapat lagi jadi fully electronic engineer, but 'LUCKiLY' saya tetap kena buat programming..SERONOK sgt. =P  kita memang kekurangan programmer di malaysia ni..mentang-mentang la title saya elctronic computer, terus campak saya kat tempat programming..huhu..saya tak penah pon belajar c# tu..sy belajar macam mana nak program robot je..uwaaaa...dan sekarang, saya busy bersama   'aisya humaira binti khairil izwan' belajar c# sambil buatkan application untuk SONY tersayang..hahhaah..pasni baby saya kuar, xpyh nak susah kaji lagi c#.sebab dia dah penat belajar dalam perut..hahha... Alhamdullilah kami bakal dapat baby gurl..macam tak percaya sangat bila DR cakap gurl..huuhuh..sebab dia punya aktif tu macam boy je..PAMA lain counting berapa banyak kali anak dia kick dalam sehari, tapi saya count bila dia senyap..no kick..hahha...but sometimes risau bila dia tak seaktif selalu..mak mentua saya cakap kalau aktif sangat dalam perut, nanti cepat keluar..heheh..semoga semuanya will be smooth di waktunya.