Saturday, May 12, 2012

hangat membara!!!!ZaSSS

Sanatpan rohani di malam hari memang enak sungguh..em, tak tau la kenapa aku "HOt" sangat dengan mak cik ni..aku tak tau la apa masalah dia..sentiasa nak cari cela orang..kalau tak humpa pun nak bagi jumpa juga..bukankah lebih manis jika mulut itu bertutur benda yang menyedapkan hati orang lain..huuhuh..ye..muhasabah untuk diri saya juga..apa apa pun thanks kepada orang berjaya menaikkan darah aku..memang lama rasanya tak macam ni..betul betul darah naik..last aku ,macam ni, masa kawan aku cari pasal dengan aku..em..dengan bangganya aku nak bagitau, yang kawan aku tu takut tengok aku..terus tergagap gagap nak cari pasal dengan aku..hahhah..ni kalau mak cik ni tengok aku hot, tak tau la..pengsan kot.hahahahahahhahahahahhahahah..GILA jap..sorry my sweetheart sebab mybe you touching kalau baca ni..tapi, really doesnt mean that..huhu..harap faham..ok..papai..Lega sude..