Friday, May 4, 2012

cuti hari buruh!!

salam..rasa macam gila lepas tekanan..orang cuti sehari, tapi kitorang cuti seminggu..hhahah..kelas dari hari khamis sampai la ke rabu depan tak de..seminggu la kan..4 hari berjoli dengan kawan, 2 hari dengan dato..hmm..cuti aku busy dgn enjoy..satu apa pon tak buat..dan inilah hasilnya...=)
ni kembar siam time shopping..hahhah..kalau kokca tak de aku bole tekanan sebab bosan gila duduk umah..hmm..sebab hobi aku berjalan..heheh

 photographer paling aku sayang..ila..yang baju oren..selalu paham aku nak pic macam mana..always give the best pic that i want..sentiasa layan aku punya kerenah..hahhah..xcun la..peha besa la..senget la..rajin je ila ulang amik pic aku..hahhahah..thanx ila..
kredit to ila..

kokca da penat tu jalan..kedai sume tutup..

dan yang ni..impian aku nak jadi pengacara..hahhaha..sejak bila pasang impian aku pon tak tau..mybe sebab aku nak sangat jadi pengacara jalan jalan cari makan..hahhaha...


aku ajak kokca belakon..konon konon tengah temuramah la ni..wanita hari ini..tp kokca malu malu plak..hahhaha..but still love this pic..dalam pic ni  kokca macam betul2 ditemuramah aku..hahhaha


yang ni plak, heartbeat aku..hehhe..jantung hati pisang sweet marshmalo candylicious aku..hahha..macam2 la..susah tau nak amik pic ni..sebab kitorang set timer je..heheh..


klu nak ikut gambar gila aku, banyak lagi..terutamanya ngn kokca..bape hari kitorang berjalan..blom kira dalam fitting room,  and tepi sungai river cruise..video aku sebagai pengacara nona..hahha..jadi taylor swift la..gila..gila..dan malam ni adalah besday aku yg terakhir sebagai seorang single..tahun depan kumilkmu..hahahha..dan aku punya cintan cintun pun da tak tau nak bagi aku hadiah apa lagi..suh aku pilih sendiri..aku pun tak tau nak mintak apa..nukan xtau sebenarnye..tapi demand tinggi..hahhaha..aku nak yang ni...
|
|
|
|
|
|
|
|
|



..
satu set aku nak..tapi nak tengok depan mata..super A  pon da ok..hahhaha..tapi payah betol nak cari kedai yang jual ni..jual online banyak la..huhuhu...nak design ni...sejibik..tp nak yang super A and price under 400..hehhe..nak murah, tapi nak yg bagus..wahahahahha..ok la..bye..tengah tulis tesis ni..bru 1 perenggan, da g tulis blog plak..isk..