Wednesday, September 7, 2011

diet oh diet

huhu..mcm bese la..pempuan kalau pas raye mesti nak piki pasal berat badan..waaa..aku salah sorang daripadanya..hmm..irau betul..masa makan, xingat la plka..skg bila berat da melampau2, pikir nak kurus sampai sakit otak..camne nak kwen ni..huhu..bila da gemok camni bkn kata princess lagi, queen pn xlyk..agaknye nenek princess pn lagi kurus..huhu..hancurla harapan aku nak jadi sailorjupiter(kwn sailormoon.aku xnak jd sailormoon, sbb die xbpe pandai..hahha..so, aku jd sailor jupiter.), cardcaptor sakura,power rangers pink,cinderella,snow white or ella fred....diorg sume kurus.hmm..dlm mood diet ni, kwn aku si nadia yg mmg klu diet gile2 mkn roti gardenia je 2, bg aku blog kevinzahri...thanx sbb buat aku lagi bersemangat..skg panas lagi la semangat aku ni..harap tak jadi macam "hot hot chiken shit"..=P

No comments:

Post a Comment