Sunday, September 4, 2011

summary ramadhan

hmm..salam semua..arini, even mata ni ngntok,tp aku stil nak tulis..sbb aku da lm sgt xka..sbln cuti kat umah,aktiviti pnh sesangat..start je bgn pg, aku tlg mak aku wat kuih utk jual ptg kat bazar..tp bkn ktorg jual..ltak kat org je..abes wat kuih, aku masak utk buka..agak dlm kol 6, men ngn anak sedara akau izan rusydi..pas bka poce je, trus smyg siap2 g tarawih..ops!1bkn tarawih..heheh..tp g uptown.jual baju ngn akak aku.heheh..gle padat jadual..dlm kol 2 pg bru blk..hmm..rs mcm hdp xde perasaan..pk keje je..tp best gak jual kat uptown..menambahkan lg experience aku..lg2 bl nak ajak org masuk kedai..hohoho..awal2, muka aku tebal gak nak pggl,"kak, msk kak..tgk baju..byk lg kat dalam.."hahah..lame2, aku jd xmalu..bkn kt ayat 2, sume ayat yg terpikir dlm ati aku selama ni sume aku kuarkan tanpa malu segan..hahah..yg penting bj aka kau abes..irau gak aku klu bj die xabes..xsampai ati nak time gaji dr die..hohoh..bek kan aku ni...sape nak wat adik angkat le la..hahaha..perasan plak..tp yg pasti aku da jd pekerja cemerlang..sbb abg ipar aku pn nak aku keje ngn diorg thn depan..tp mcm xdpt lak..sbb sem khas..cisss..

No comments:

Post a Comment